Kako smanjiti kolesterol bez postizanja lijekova? Otkrijte načine koji rade

Kako smanjiti kolesterol bez postizanja lijekova? Otkrijte načine koji rade
Rate this post

Kolesterol je organski kemijski spoj koji je bitan za ljudsko tijelo da ispravno funkcionira. Bez nje, djelovanje hormona ili određenih vitamina ne bi bilo moguće.

Ukupna koncentracija u zdravih osoba ne smije prijeći 150-200 mg / dl.

Previsoke razine kolesterola dovode do ozbiljnih kardiovaskularnih bolesti.

Kako smanjiti kolesterol bez postizanja lijekova? Otkrijte načine koji rade

Jeste li odlučili sudjelovati u testu kolesterola u krvi i uživati ​​u rezultatima lipidograma? Ispalo je da imate povišen udio lošeg LDL kolesterola i triglicerida? Bojite li se da će zbog toga biti prisiljeni uzeti lijekove zbog straha od razvoja ateroskleroznih bolesti? Nemojte paničariti. Saznajte kako smanjiti kolesterol kod kuće – potpuno siguran i pouzdan.
Imajte na umu da kolesterol nije sam po sebi problem. Njegove umjerene količine nužne su za zdravlje. Međutim, problem nastaje kada preporučujemo previše lošeg kolesterola u tijelu uz hranu. Izvori su zoonotski proizvodi, koji se najbolje svode na apsolutni minimum ukoliko želimo odustati od lijekova.

Što jesti za snižavanje kolesterola i što treba izbjegavati?

Opće pravilo je poštovati udio hranjivih tvari u prehrani. Njegova baza bi trebala biti ugljikohidrati (60-80%), a proteini i masti mogu se tretirati samo kao aditiv (ne više od 20%). Da bi to bilo moguće, tjedni izbornik trebao bi se temeljiti na potrošnji uglavnom neprocesovanih proizvoda od povrća. Što smanjiti kolesterol? U vašoj prehrani ne smijete propustiti:

  • svježe povrće i voće,
  • proizvodi od integralnih žitarica (pahuljice od žitarica, grubi rožnjaci, integralni kruh i sl.),
  • smeđa, crvena ili crna riža.
  • raznih vrsta graha (leća, grah, slanutak, mung grah, grah, grašak, itd.).
  • bilje (među ostalima, origano, matičnjak, bosiljak, metvica, koprivica),
  • začini (cimet, češnja, kurkuma, piment, mažurana).

Donji kolesterol kroz eliminacijsku prehranu

Nemojte se prevariti od pristaša takozvane “optimalne prehrane” Dr. Kwaśniewski. Kažu da visok kolesterol nije problem, naprotiv – trebao bi biti neophodan uvjet za održavanje besprijekornog zdravlja. Dovoljno je, međutim, uputiti na studiju iz kliničkih ispitivanja provedenih u Slesanskom centru za bolesti srca u Zabrzeu kako bi vidjeli da je to sasvim drukčije.

Dijeta bogata životinjskim mastima uzrokuje povećanje lošeg LDL kolesterola, a također dovodi do višak vitamina A, fosfora i željeza u tijelu. Hrana bogata mastima također dovodi do nedostatka kalcija i magnezija. Kao posljedica toga, mi nismo samo izloženi riziku od ateroskleroze i srčanih bolesti, već i kod karcinoma (osobito želuca, grkljana i debelog crijeva) i osteoporoze.

Kolesterol možete smanjiti do 30% u mjesecu ako isključite proizvode kao što su;

  • mesnih prerađevina: osobito zato što se nakupljaju ogromne količine toksina,
  • kokošja jaja: velika količina kolesterola sadrži žumance,
  • crveno meso,
  • vrhnje,
  • masni sir,
  • kravlje mlijeko.

Koje masti ulaze u prehranu?

Ne morate se bojati nestašice masnoća kada se pitate kako smanjiti kolesterol kod kuće. Međutim, vrijedno je zapamtiti da biste u svoj menu unijeli zdrave masti, posebno povrće i ribu. Pobrinite se da svoje tijelo dostavite polinezasićenim masnim kiselinama, uključujući vrijednu Omega 3. Da biste to učinili, obroci trebaju sadržavati:

  • morska riba: najbogatiji u Omega 3 su masne morske ribe, koje uključuju, između ostalog, tuna, skuša, divlji losos i haringa,
  • laneno sjeme: laneno sjeme treba posebno poštovati vegetarijanci koji ih mogu dodati nakon brušenja na zobene pahuljice ili salate,
  • mlijeko čička: ne samo snižava kolesterol, već i čisti jetru toksina,
  • zdrava nerafinirana ulja: laneno ulje, ulje crnoga kremenog ulja, ricinusovo ulje, ulje mlijeka čička,
  • orasi: lješnjaci, talijanski, cashew, macadamia, brazilski, pecan.

Kako brzo smanjiti kolesterol i trigliceride?

Mnogi vegetarijanci i vegani nemaju pojma gdje su takve visoke razine LDL i triglicerida, budući da ne jedu meso ili životinjske proizvode. Ispada da, nažalost, oni to daju jedući slatkiše u velikim količinama. A ove sadrže sastojke poput maslaca ili raznih vrsta očvrslog masti. Znanstvena istraživanja također pokazuju da je povećanje triglicerida također povezano s potrošnjom šećera. Stoga, ako želite brzo vratiti odgovarajuće vrijednosti lipidograma, vrijedi potpuno ukloniti slatkiše ili ih najviše tretira kao božićni proizvod.

SHARE