Rate this post

Kolesterol je organski kemijski spoj koji je bitan za ljudsko tijelo da ispravno funkcionira. Bez nje, djelovanje hormona ili određenih vitamina ne bi bilo moguće.

Ukupna koncentracija u zdravih osoba ne smije prijeći 150-200 mg / dl.

Previsoke razine kolesterola dovode do ozbiljnih kardiovaskularnih bolesti.

Kako smanjiti kolesterol bez postizanja lijekova? Otkrijte načine koji rade

Jeste li odlučili sudjelovati u testu kolesterola u krvi i uživati ​​u rezultatima lipidograma? Ispalo je da imate povišen udio lošeg LDL kolesterola i triglicerida? Bojite li se da će zbog toga biti prisiljeni uzeti lijekove zbog straha od razvoja ateroskleroznih bolesti? Nemojte paničariti. Saznajte kako smanjiti kolesterol kod kuće – potpuno siguran i pouzdan.
Imajte na umu da kolesterol nije sam po sebi problem. Njegove umjerene količine nužne su za zdravlje. Međutim, problem nastaje kada preporučujemo previše lošeg kolesterola u tijelu uz hranu. Izvori su zoonotski proizvodi, koji se najbolje svode na apsolutni minimum ukoliko želimo odustati od lijekova.

Što jesti za snižavanje kolesterola i što treba izbjegavati?

Opće pravilo je poštovati udio hranjivih tvari u prehrani. Njegova baza bi trebala biti ugljikohidrati (60-80%), a proteini i masti mogu se tretirati samo kao aditiv (ne više od 20%). Da bi to bilo moguće, tjedni izbornik trebao bi se temeljiti na potrošnji uglavnom neprocesovanih proizvoda od povrća. Što smanjiti kolesterol? U vašoj prehrani ne smijete propustiti:

  • svježe povrće i voće,
  • proizvodi od integralnih žitarica (pahuljice od žitarica, grubi rožnjaci, integralni kruh i sl.),
  • smeđa, crvena ili crna riža.
  • raznih vrsta graha (leća, grah, slanutak, mung grah, grah, grašak, itd.).
  • bilje (među ostalima, origano, matičnjak, bosiljak, metvica, koprivica),
  • začini (cimet, češnja, kurkuma, piment, mažurana).

Donji kolesterol kroz eliminacijsku prehranu

Nemojte se prevariti od pristaša takozvane “optimalne prehrane” Dr. Kwaśniewski. Kažu da visok kolesterol nije problem, naprotiv – trebao bi biti neophodan uvjet za održavanje besprijekornog zdravlja. Dovoljno je, međutim, uputiti na studiju iz kliničkih ispitivanja provedenih u Slesanskom centru za bolesti srca u Zabrzeu kako bi vidjeli da je to sasvim drukčije.

Dijeta bogata životinjskim mastima uzrokuje povećanje lošeg LDL kolesterola, a također dovodi do višak vitamina A, fosfora i željeza u tijelu. Hrana bogata mastima također dovodi do nedostatka kalcija i magnezija. Kao posljedica toga, mi nismo samo izloženi riziku od ateroskleroze i srčanih bolesti, već i kod karcinoma (osobito želuca, grkljana i debelog crijeva) i osteoporoze.

Kolesterol možete smanjiti do 30% u mjesecu ako isključite proizvode kao što su;

  • mesnih prerađevina: osobito zato što se nakupljaju ogromne količine toksina,
  • kokošja jaja: velika količina kolesterola sadrži žumance,
  • crveno meso,
  • vrhnje,
  • masni sir,
  • kravlje mlijeko.

Koje masti ulaze u prehranu?

Ne morate se bojati nestašice masnoća kada se pitate kako smanjiti kolesterol kod kuće. Međutim, vrijedno je zapamtiti da biste u svoj menu unijeli zdrave masti, posebno povrće i ribu. Pobrinite se da svoje tijelo dostavite polinezasićenim masnim kiselinama, uključujući vrijednu Omega 3. Da biste to učinili, obroci trebaju sadržavati:

  • morska riba: najbogatiji u Omega 3 su masne morske ribe, koje uključuju, između ostalog, tuna, skuša, divlji losos i haringa,
  • laneno sjeme: laneno sjeme treba posebno poštovati vegetarijanci koji ih mogu dodati nakon brušenja na zobene pahuljice ili salate,
  • mlijeko čička: ne samo snižava kolesterol, već i čisti jetru toksina,
  • zdrava nerafinirana ulja: laneno ulje, ulje crnoga kremenog ulja, ricinusovo ulje, ulje mlijeka čička,
  • orasi: lješnjaci, talijanski, cashew, macadamia, brazilski, pecan.

Kako brzo smanjiti kolesterol i trigliceride?

Mnogi vegetarijanci i vegani nemaju pojma gdje su takve visoke razine LDL i triglicerida, budući da ne jedu meso ili životinjske proizvode. Ispada da, nažalost, oni to daju jedući slatkiše u velikim količinama. A ove sadrže sastojke poput maslaca ili raznih vrsta očvrslog masti. Znanstvena istraživanja također pokazuju da je povećanje triglicerida također povezano s potrošnjom šećera. Stoga, ako želite brzo vratiti odgovarajuće vrijednosti lipidograma, vrijedi potpuno ukloniti slatkiše ili ih najviše tretira kao božićni proizvod.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here