Rate this post

Vježbe za prerane ejakulacijePreranog ejakulacija (PE) je jedan od najčešćih seksualnih pritužbi među ljudima svih dobi i može utjecati na угождение oba partnera seksualno tijekom komunikacije. Mnoge muškarce nevjerojatno zabrinuti tražeći sredstva za svoje prerane ejakulacije problema. Naravno, ljudi mogu izdržati od prerana ejakulacija za raznih razloga, uključujući i fizičke bolesti koje snižava seksualni nagon i sprečavaju seksualnu izdržljivost, baš kao i psihološke uvjete koji čine ti isti. Kako bi proces preranog ejakulacija na svom izvoru, od vas će biti potrebno raditi sa svojim liječnikom kako bi se utvrdilo koji čimbenici mogu uzrokovati vas biti u stanju izgraditi i seksualnu izdržljivost. Morate obraditi te probleme odmah za liječenje problema prerane ejakulacije.

Vježbe kako bi se spriječilo prerane ejakulacije

Međutim, problem nije uvijek lako točno odrediti, a ponekad i fizički i mentalno stanje, koje uzrokuju preranog ejakulacija i erektilna disfunkcija, ne može biti riješen u potpunosti. Srećom, postoji mnogo stvari koje možete učiniti kod kuće, da biste poboljšali svoj seksualni izdržljivost i pomoći vama i vašem partneru da doživite više od ugodne seksualne susrete. Neke od tih lijekovi uključuju biljnih dodataka, promjene u prehrani, pa čak i koristeći recepte, kao Viagra cialisa, ali ovdje ćemo se fokusirati na fizičke vježbe preranog ejakulacija, poznate i kao Kegelove vježbe ili vježbe Kegelove vježbe koje možete raditi sami, ali i da možete napraviti sa svojim partnerom za vrijeme seksa, kako bi vam produljiti svoj orgazam vrijeme. Evo pet najučinkovitijih vježbi vezanih uz penis za liječenje problema prerane ejakulacije:

  1. Metoda “stanka i kompresija”: ova metoda je jednostavna vježba koja će se izvršiti za vrijeme seksa, koji uključuje interakciju oba partnera. On ne samo da bi produžili vrijeme do ejakulacije, ali može pomoći da izgrade više prirodnu seksualnu izdržljivost tijekom vremena. Da biste koristili ovu metodu, morate prekinuti spolni odnos, kada osjetite potrebu za orgazam. Nakon toga, imajte svoj соучастника omotati svoje ruke oko baze vašeg djelovanja i čvrsto stisnuti kako bi usporiti protok krvi do ili od penisa. Vaš partner mora držati ovu vlast na vaše erekcije dok se vaša želja orgazam je otišao. Nakon toga, možete nastaviti druženje kao i obično. Ova metoda se može ponoviti koliko god puta.

Kegelove vježbe za muškarceKegelove vježbe za muškarce

Da bi ga više prirodno, između vas i vašeg partnera tijekom seksa, uzeti u obzir mogućnost da ga koriste kao čin predigre tipa kontakta, i učiniti ga atraktivnijim, poljupci i dodiri na vašeg partnera, dok su oni stisnuti.

  1. “Ivica” metoda: ivica je jedna vrsta menopauze vježbe na kontrole, koji uključuje zaustavljanje kada je spolni kontakt, čim osjetite želju za orgazam. Morate pričekati dok se želja u potpunosti nestala, ali ne prije nego što će izgubiti erekciju, i dalje seksualni čin. To je još jedna metoda koja se polako će vam pomoći da izgradite seksualnu izdržljivost tijekom vremena, ali je poželjno kada partner nezgodno s pauze i metoda kompresije.

Выпушка često korišten od strane ljudi koji ne pate od prerane ejakulacije kao put napraviti климаксы jači i moćniji. Možete ponoviti ovaj postupak onoliko puta koliko želite kontrolirati svoj vrhunac.

  1. Vježbe dna zdjelice: ove vježbe prerane ejakulacije uključuju mišiće dna zdjelice, koji, kao što znate, su ključ za zdrav seksualni život i dobru seksualnu izdržljivost. Povećanje snage mišića dna zdjelice može pomoći povećati vrijeme potrebno za orgazam i povećati snagu vašeg orgazma. Da biste pronašli prave mišiće, probajte zaustaviti ili prekinuti protok mokraće tijekom urina. Mišići koje ste izrezali, da bi to svoje mišiće dna zdjelice.

Sada leći na pod. Smanjite mišića dna zdjelice na tri sekunde, a zatim se opustite ih tri sekunde. Morate ponoviti postupak najmanje 10 puta i možete napraviti ove prerano treninga ejakulacije nekoliko puta dnevno. Kao što samo vi znate, da se fokusiraju na prave mišiće, ove vježbe prerane ejakulacije može se izvesti gotovo u bilo kojem položaju, na primjer, sjedi, stoji, za volanom automobila ili gledajući tv. Oni su potpuno небезрассудны i super koristan za vaše seksualno zdravlje.

Vježbe za kontrolu preuranjene ejakulacije

  1. Metoda “avijacije”: ballooning vježba penisa, koji se sami. To je kao resica na neki način, ali mnogi ljudi vide u tom nadilazi vježba. Puno ljudi koji pate od prerane ejakulacije izvijestili povećan seksualni nagon i uvećanu izdržljivost nakon korištenja ballooning metode kao jednom jedno vrijeme.

Ova metoda uključuje pretraživanje osjetljiva mjesta na penisu. To će biti drugačiji za svaku osobu, tako da vam svibanj morati eksperimentirati pronaći ga. Nakon što ste pronašli mjesto, nježno utrljajte ga kružnim pokretima. Međutim, za razliku od ivica, ne moraju ispeglati svoj penis. Obrišite ovo mjesto dok ne dobijete punu erekciju, a zatim nastavite dok ne osjetite želju orgazma. Morate zaustaviti cijeli kontakt ispred svoje климаксом, neka vaše otkrivanja smanjiti немногую, i nakon toga se počinju opet. Međutim, za razliku od ivica, ne treba dosegnuti vrhunac na kraju vježbe na vrući zrak balon. Mnogi ljudi koriste ovu metodu do 20 minuta dnevno za povećanje seksualne izdržljivosti.

Vježbe za odgađanje ejakulacije

  1. Gornja stimulacija: ovo je još jedna vježba koja se obično izvodi sama, iako uvijek možete imati svog partnera da vam pomogne. Ona pretpostavlja milovati člana, ali samo samog vrha, gdje se nalazi glavni dio živaca. Morate stimulira penis u brze, отмелых potezima i kada osjetite potrebu da se zgradi menopauze, prekinite odmah. To je nevjerojatno sličan resica. Jedina razlika koristi samo dio penisa umjesto vašeg u punoj dužini. Mnogi muškarci više vole ovu metodu, jer oni kažu da je lakše kontrolirati menopauza; dakle, to je često više uspješan u izgradnji seksualnu izdržljivost. Možete ponoviti ovaj način opet i opet, onoliko puta koliko želite.

Kako lijek preranog ejakulacija prirodne metodeKako lijek preranog ejakulacija prirodne metode

Sve od tih prerano treninga ejakulacije значены da pomažu vam da poboljšate svoj seksualni izdržljivost, iako je mnogo od njihove pomoći će povećati seksualni nagon. Dok neke od ovih vježbi može biti malo na snazi nakon jednog puta, trebali bi ponoviti vježbe prerane ejakulacije svakodnevno ili nekoliko puta na dan, da biste vidjeli potpuni učinak. Možda ćete morati eksperimentirati pronaći najbolja vježba za vas. Međutim, kada odaberete profil koji radi najviše dobro, ove vježbe će vam pomoći vam stati na kraj svom problemu prerane ejakulacije i doživjeti više nagrađivanjem seksualni život s partnerom.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here