POBOLJŠATI EREKCIJU

POBOLJŠATI EREKCIJU
Rate this post

TO IMPROVE ERECTIONMuška seksualnost je u velikoj mjeri temelji na snažne i dugotrajne erekcije. Sposobnost muškarci postići i održavati u skladu erekciju će u velikoj mjeri odrediti kao vlastito zadovoljstvo, tako i može dati svog partnera. To je razlog zašto mnogi ljudi se pitaju, Može li se poboljšati svoje erekcije. Odgovor je da, ali moramo provesti vrijeme i trud kako bi ga dobili. Montaža u velikoj mjeri ovisi o mišića, prisutnih u penisu, i, kao i svaki drugi mišić, oni mogu biti obučeni. Želite saznati što učiniti kako bi poboljšali svoju erekciju? Nastavite čitati i naći rješenja.

poboljšati erekciju

Erekcija može na mnoge načine poboljšati, ali dvije temeljne su intenzitet i vrijeme. Izuzetno je važno imati čvrstu erekciju, kako bi se mogli postići zadovoljavajući penetracije, ali i imati priliku podržati ove erekciju dovoljno dugo. Poboljšanje erekcije će, dakle, za postizanje bolje erekcije i trajati duže. Jedan od najčešćih problema kod muškaraca je nešto što erekcija završava ranije i bez ikakve volje u tom smislu. To stvara frustracije i probleme, kao i bez dosljedne erekcije ne možemo zadovoljiti našeg partnera.

povećanje erekcije

Prva stvar koja mi ćemo vam, prije nego se prebacite na određene vježbe, – često se obavljati blage ili umjerene vježbe. Najpogodniji za poboljšanje erekcije je kardiovaskularne vježbe. Dobra hodanje ili trčanje, ako je to moguće u roku od sat vremena dnevno će poboljšati vaše kardio-vaskularne zdravlje u cjelini i, naravno, pomoći će vam povećanje erekcije.

Hranjenje također igra važnu ulogu u poboljšanju erekcije. Što više namirnica prirodnog porekla uključite u svoju dijetu, to bolje. Izbjegavajte piti viška šećera koji je štetan za cirkulaciju i oprošteno s alkoholom i duhanom. Naravno, dobivanje i održavanje odgovarajuće tjelesne težine, također će biti vrlo važan dio treninga. Ne uzimajte ove savjete lako, budući da vježba i prehrana će imati izravan utjecaj na kvalitetu erekcije.

vježbe za erekcijuvježbe za erekciju

Bez obzira na savjete smo vam dali za postizanje dobre erekcije, ako čitate ovaj članak, jer imate neki problem. Sjetite se da su problemi s erekcijom ne svode za erektilnu disfunkciju, a pokrivaju širok raspon stupnjeva nedostatka potencije ili nepokolebljiva erekcije. Vježbe koje ćemo objasniti u nastavku, mogu se obavljati bilo tko, i oni su uvijek će vam pomoći da bez obzira na vaše sadašnje stanje.

vježbe za poboljšanje erekcije

Mnogi muškarci se pitaju da postoje vježbe za poboljšanje erekcije. Ako ste malo nevoljko izvodite ove vježbe, samo dajte sebi sudska istraga razdoblje. Uvjeravamo vas da kroz mjesec dana ste primijetili rezultate i da više ne žele prestati raditi. Trebate samo nekoliko minuta na dan, ali ono što je potrebno – to je postojanost. To ne će vam pomoći da trenirati, ako ne možete to učiniti svaki dan, tako da odvojite trenutak dana, koji uvijek imate, i instalirajte novu naviku, uvjeravamo vas da je toga vrijedno.

vježbe za održavanje erekcije

Takozvane Kegelove vježbe za muškarce idealni su za održavanje erekcije. Za početak vam je potrebno pronaći mišić pubocoxygen da dođete, stiskanja mišića na isti način kao kada ćete smanjiti ili zadržati mokraću.

Prva vježba – to je kad nešto локализованное mišić, obavlja smanjenje istog, što ćete držati u roku od nekoliko sekundi, a zatim opustite.

Počnite s obavljanje 3 seta od 25 ponavljanja na sljedeći način:

Držite skraćeni mišić u roku od najmanje 2 ili 3 sekunde pri svakom ponavljanju

Opustite mišiće u roku od 2 sekundi i ponovite.

Prvi mjesec možete izvesti ove vježbe jedan dan da, drugi ne, počevši od drugog mjeseca svaki dan. Možete ih napraviti dok gledate tv ili idete u autobusu, tako da nema izgovora.

vježbe za erektilnu disfunkcijuvježbe za erektilnu disfunkciju

Ako ste pate od erektilne disfunkcije, nije dovoljno vježbe Kegelove vježbe. Preporučujemo Vam da se paralelno s tim vježbama za obavljanje прерванные vježbe masturbacije. Morate početi masturbirati, i kada ćete ejakulirati, da se zaustavi dok erekcija ne smanjuje,i opet se vratiti na stimulaciju. Morate izvoditi ovu vježbu najmanje 15 minuta svaki dan. Prvo možete mijenjati ga s vježbe Kegelove vježbe, tako što je oko tri puta tjedno je dovoljno.

Ako izvodite obje vježbe sukcesivno u roku od nekoliko tjedana, da vidimo primjetna razlika u vaše erekcije, koja će biti više moćan i izdržljiv. Uzmite kontrolu u svoje seksualni život dobro isplati uložiti nekoliko minuta svaki dan.

SHARE