VEGETARNI DIET ZA SLIMMING

Rate this post

Povezujemo vegetarijansku prehranu sa zdravom prehranom, ali istina je da, ako želite izgubiti težinu s vegetarijanskom prehranom, također morate strukturirati ono što dobro jedete. Nisu svi voće i povrće hipokalorični i ima visoko kaloričnu hranu kao što su orašasti plodovi ili neki slatkiši koji vam mogu povećati težinu, čak i ako ste uklonili životinjske bjelančevine iz prehrane. Hrana sa složenim ugljikohidratima kao što su tjestenina, riža, žitarice, kruh ili mahunarke može nam donijeti težinu. Međutim, s vegetarijanskom prehranom je moguće izgubiti težinu i učiniti je na zdrav način: mi vam reći kako da biste dobili Internet.

VEGETARNI DIET ZA SLIMMING

Ključni aspekti u vegetarijanskoj dijeti mršavljenja – izgubiti 10 kilograma

Kako bi izgubili težinu nakon vegetarijanske prehrane, kao i kod bilo koje druge prehrane, moramo postići ono što se zove negativna energija, tj. Potrošiti manje energije nego što potrošimo. Ali također je vrlo važno da tijelo ima sve potrebne hranjive tvari, tako da naše zdravlje bude zaštićeno dok gubimo težinu. I količine i kakva hrana koju jedemo bit će vrlo važna za postizanje ovog dvostrukog cilja.

Gubljenje 10 kg je potpuno mogući cilj. Povrće i voće su dva saveznika koji su prisutni u bilo kojoj prehrani kako bi izgubili težinu, kako zbog niskog sadržaja kalorija i njegove sitne snage, tako i zbog izvora vitamina i minerala bitnih za tijelo. U vegetarijanskoj dijeti mršavljenja također moramo paziti da je potreban unos proteina pokriven.

Ključni hranjivi sastojci u dijeti za mršavljenje – vegetarijanska prehrana je zdrava

Vegetarijanska prehrana je nesumnjivo vrlo zdrava, ali moramo obratiti posebnu pozornost na činjenicu da su određene hranjive tvari prisutne u prehrani, budući da ih obično dobivamo iz životinjskih bjelančevina i ako to nije slučaj, treba ih zamijeniti:

  • IRON: igra ključnu ulogu u proizvodnji crvenih krvnih stanica, koji su odgovorni za transport kisika kroz naše tijelo. Uzimanjem vegetarijanske prehrane možemo dobiti željezo od brokule, grožđice, pšenice i tofu. Da dobro asimilira željezo iz biljnih izvora, bitno je imati dovoljnu količinu vitamina C koji možemo dobiti, na primjer, agruma.
  • PROTEINI: to je vrlo važan nutrijent, jer pridonosi održavanju kože, kostiju, mišića i organa u tijelu. Možete dobiti bjelančevine od jaja, oraha, mahunarki i nekih sjemenki, uz tofu ili mliječne proizvode.
  • CALCIUM: jača kosti i sprječava osteoporozu. Iako mislimo da su mliječni proizvodi glavni izvor, istina je da postoje i drugi proizvodi kao što su bademi ili tamnozeleno lisnato povrće i sojino mlijeko, također su veliki doprinosi kalcija.
  • VITAMIN D: pomaže apsorpciji kalcija. Dobiva se kada je izložen sunčevoj svjetlosti, stoga je potrebno izlagati suncu oko 10 minuta dnevno kao osnovno pravilo. Sojino mlijeko, rižino mlijeko i neke žitarice pomažu nam da to dobijemo.

Ostale ključne hranjive tvari su VITAMIN B12, ZINC i OMEGA-3 masti

Ključni hranjivi sastojci u dijeti za mršavljenje - vegetarijanska prehrana je zdrava

Slimming dijeta 5, 10, 15 ili 20 kg brzo – zdrava i strogu prehranu

Postoje određene dijete prema količini težine koju želite izgubiti. Vrlo je važno imati jasan cilj prije početka gubljenja težine. Budite 5, 10, 15 ili 20 kg koji želite smanjiti najvažniju stvar od svega je imati plan i slijediti ga. Nemojte se opsjedati vaganjem svaki dan, ali vodite tjedni rekord težine da biste ga pratili.

Ako smo morali sažeti u jednoj rečenici tajnu za brzo izgubiti težinu, to bi bilo slijediti zdravo i strogu prehranu. Zdravo je zato što je potrebno uključiti sve hranjive tvari u prehranu tako da se naše tijelo ispravno hrani i ima sve što mu treba. I strog jer je izgubiti težinu, bitno je kontrolirati kalorije koje se unose svaki dan, pa je ukupan broj kalorija potrošen manji od broja utrošenih kalorija.

Trebate li pomoć? Nutricionista će vam pomoći s obrokom i zdrave prehrane

Iako postoje ljudi koji su u mogućnosti razviti i izvoditi zdravi izbornik s kojim će izgubiti težinu i usprkos svim dostupnim informacijama zahvaljujući internetu, ne čini se da je loša ideja imati pomoć dijetetičara da izgubi težinu. Profesionalni će proučiti vašu početnu situaciju, osigurati dijelove zdravstvenog stanja i pratiti evoluciju režima mršavljenja, ako je potrebno, moći uvesti neophodne izmjene. Nemojte se ustručavati potražiti pomoć, budući da statistika pokazuje da je lakše uspjeti ako započnemo naš plan mršavljenja u pratnji stručnjaka.

SHARE

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here