KLJUČNI LOG 10 ZA POČETAK OBRADE ANTI -SLAJD

KLJUČNI LOG 10 ZA POČETAK OBRADE ANTI -SLAJD
Rate this post

KLJUČNI LOG 10 ZA POČETAK OBRADE ANTI -SLAJDProšlo mjesec dana otkad ste započeli novu dijetu. Vi pratite svaki se proizvela jedna kalorija, koja prelazi u vaše usne, protjerali sve svoje omiljene zabranjene proizvode i pokušavate izbjeći društvenih događaja, koji mogu poslužiti kao opasni privlačnost. Traperice su već počinju osjećati malo manje ugodna, a Vaga polako, ali sigurno kreću u pravom smjeru – pa zašto ne slaviti?

Kako započeti dijetu, stavite jasan i realan cilj

Umjesto toga trebali su razdražljivi, вспыльчивы i potpuno iscrpljena. Ustanovite da подсчитываете dolje minute dok se vi ne ćete biti u mogućnosti imati svoj sljedeći obrok ili заедк, ali even after hrana joj, vi ne osjećate zadovoljni. Osjetite иррациональную ljubomora, gledajući kako zaposlenici, članovi obitelji, pa čak i stranci uživaju u ukusnom hranom, koju “ne smiju” postoji.

Drugim riječima, ti si gladan. Sve. Onaj. Vrijeme.

Ako i postoji nešto zajedničko kod svih dijeta, jer to je ono što su oni osuđeni na neuspjeh. Jedan od glavnih razloga ovog neuspjeha-nevolja. Kada vaše tijelo ne dobiva hranjive tvari i prehrana za to—ili kada cut off sve grupe hrane ili uskraćuju čak i вмеру broj vi uživate više od svega—bit ćete vrlo je više vjerojatno da će ići s tračnica i Not only razbiti pravila диетпитания, ali жуете ih prema gore i плюете ih van.

Raste škola misli da bismo trebali odustati od cijelog koncepta prehrane, tvrdeći da je teško planirati napajanje je učinkovito sredstvo za mršavljenje uspjeh. Umjesto toga, stručnjaci se zalažu za to da se usredotočite na zdravim, realnim promjenama načina života, koji će vas dovesti na teritoriju “hangry”.

Nemojte se usredotočiti na težini. Dijeta za izgubiti težinu, bez gladi

  1. San glad odlazio.

Rjeđe te probuditi, manje jesti, zar ne? (Djetinjasto.) Zapravo, kao nutricionista Илана Muhlstein, mnoge studije pokazale su vezu između nedostatka sna i sklonosti za prejedanje. Ako ste dobili меньш od 7 sati shuteye na Noć, vaše tijelo će više ghrelin, inače, kao “инкреть gladi,” tako ne samo da ćete se osjećati утомленными i letargičan u toku dana, ali ste mogli i osjećati prisila jesti više.Nemojte se usredotočiti na težini. Dijeta za izgubiti težinu, bez gladi

Osim toga, kada ne spavate dobro, vaša razina leptina će pasti. “Leptin-naš prijatelj, on nam govori da smo zadovoljni i trebali bi prestati da postoji”, objašnjava Мюльштейн. “Pa kad ne spavate dobro, vi ćete se osjećati голоднее cijeli dan, i da će trebati više hrane, da se osjećaju zadovoljni. To je loša kombinacija, posebno za nekoga koji želi svoj plan mršavljenja osjećati sustainable. Bottom line, san može biti tajna, da se osjećaju više zadovoljni na dijeti.”

  1. Jedite pažljivo.

Dani Singer, fitness direktor Fit2go Personal Training, smatra da je najbolji način da se izbjegne glad-to definirati. “Iako sam definitivno protiv ideje natašte sam, otkrio sam da većina od nas nije postavljena na svoje tijelo, kako bi se razlikovati glad od dosade”, – kaže on.

Pjevačica nudi pokušati u potpunosti biti prisutan tijekom sljedećeg obroka—ni telefona, ni knjige, ni televizora. Ako ste navikli imati ove blagovaona ometajućih faktora, prvo, to neće biti lako.

Ona uključuje trening u vašem svakodnevnom životu. Dijeta za mršavljenje

“Vaš um će rogoz, on će vam reći da vam je dosadno, da imate toliko poslova”, kaže Singer. – “On će vikati za vas da provjerite svoj telefon. Obratite pozornost na ove misli, pustite ih i vratite svoju pozornost na hranu. Usredotočite se na senzacije, okus-ništa fizički. Ono što je najvažnije, koncentrišite se na tome kako se vaše tijelo osjeća, kao što ste i dalje postoji. Budite potpuno usredotočen na prijelaz od “gladne” na “удовлетворенному”.””

Iako to može izgledati teško je u početku, nakon malo usmjerena, отвлечени-slobodnih JEDINICA, vjerojatno ćete naći da je potrebno puno manje hrane da bi se ispuniti gore nego što ste puta pomislili.

  1. Zagrlit snagu proteina.

Prema dijetetičar SparkPeople preporučenom ruka Becky, podaci istraživanja nude da адекватний ulaz proteina pomaže u kontroli ghrelin, dok стимулирующ секретирование инкретей koji povećavaju sitost. Koliko proteina treba li vam? “Kada je cilj postići više zdrave tjelesne težine sve dok предотвращающ gubitak mišića, koristite vaš broj proteina Sparkpeople kao svoj uvodni lug”, kaže ruku.

Osim toga, dodaje ona, istraživanja pokazuju brojne prednosti adekvatan unos proteina za doručak. Ruka preporučuje poslati za barem 20 grama proteina uz vaš obrok ujutro za smanjenje ovisnosti i gladi obrok u toku dana, i da bi se smanjila želja za kasno-noćni snacking.

Planirajte svoje obroke. Koristite ploča metoda-zdrava hrana

Ovo je staro, ali je super. Kroz distribuirati vaš ulaz nad više malih едами u toku dana, vi ćete se osjećati više ili manje lišen i, tako, više manje gladni.

“Kada jedete manje, vi ste голодаете brže”, kaže kondicijski trener Samantha Bowman. “Jede piletina i brokula ili salata u hranu ne više od šest sati. Bowman nudi dodati malu ručak u sredini dana. Pokušajte dodati zalogaje bogate proteinima, kao što su tuna i krekeri, u to vrijeme između obroka, kako bi se osjećate sit, ne stalno u potrazi za slanog ili slatkog zadovoljstva.

Registrirani dijetetičar Judy Barbet, autor “svoje 6-tjedni vodič za LiveBest”, slaže se sa strategijom malih obroka. “Istraživanja pokazuju da konzumiranje manjih obroka hrane zadovoljava osobe, kao i većinu”, kaže Barbet. “Teorija se sastoji u tome da, nakon što su gutanje nešto, ne tako puno memorije o tome koliko ste pojeli-samo zapamtite, nego što je to bilo ukusno. Tako da откуси par komada i siđi. Nakon 10 minuta, vjerojatno, izgubio želju da više.”

Neke od njenih omiljenih zdravih заедок mid-day вклюают jabuka окунутое u ulju krajnika, cijelu mrkvu, teško-kuhana testisa, edamame ili kontejner 14 tonzila s nekoliko высушенными клюквами, мангоом ili абрикосами.

Izgubiti 10 kilograma u 2 mjeseca. Budite dosljedni i uporni u svojim ciljevima.

To je očito, ali bio bih nemaran da ne uključivati ga ovdje-samo zato što on radi.

“Voda ispunjava i vlaži i može pomoći kako bi se osjećate potpuno”, kaže Muhlstein. “Vrlo često ljudi miješaju glad sa žeđi. Oni misle da oni gladuju za jelo, dok u stvari oni samo trebaju vodu.”

Sljedeći put kada osjetite “glad”, pokušajte piti 16 unci vode, prije nego što počnete snack. Ako još uvijek osjećate glad za jelo onda, onda vašem tijelu legalno treba gorivo—ali, ako ne, tebi je potrebno оводнение i možete odgoditi na jelo.

  1. Ne zaboravite vlakna.

Iako je uloga vlakana u reguliranju tjelesne težine i punoće još uvijek istražuje, ruka ističe da istraživanja pokazuju da veći unos vlakana, kako se čini, smanjiti apetit, smanjiti unos kalorija i pomoći postići više zdrave tjelesne težine.

“Uloga vlakana u borbi protiv gladi usko povezan s mnogim vrstama vlakana, od kojih svaki ima različitim fizičkim i kemijskim svojstvima”, kaže хэнд. Ona ističe pet načina na koje su bogate vlaknima proizvodi doći do toga:

Bogate vlaknima namirnice zahtijevaju više жуешь, čime se smanjuje ukupna količina potrošene hrane

Oni povećavaju proizvodnju sline i želučanog soka, koji se proteže želudac

Namirnice s visokim sadržajem vlakana pomoći usporiti pražnjenje želuca, kao i glukoza-инсулиновый odgovor

Zdrava hrana-prioritet potrošnje vode u usporedbi s drugim vrstama pićaZdrava hrana-prioritet potrošnje vode u usporedbi s drugim vrstama pića

Namirnice s visokim sadržajem vlakana, mogu zauzimati više prostora na vašem tanjuru, “prevariti” vas, misleći da ćete pojesti više

Ruka je ohrabrujuće barem 20 grama svakodnevici vlakana pri korištenju ulaza низк-kalorija za gubitak težine. Uzmite vremena da otkrijete ukusne načine kako uključiti voće i povrće za vrijeme svakog obroka, pojesti grah, orašasti plodovi i sjemenke nekoliko puta tjedno, i uključivati različite cjelovitih žitarica dnevno.

  1. Poštujte svoju glad i potpunost.

Uz savjete Зингера na razumne prehrane, registrirani dijetetičar Chelsea Amer naglašava važnost čast signala vašeg tijela za glad i potpunost.

“Kada jedete u skladu sa svojim inherentnim gladi i сытостью, nećete se prejesti, možete postoje proizvodi, koji zadovoljavaju vas, a vi se nećete osjećati da ste stalno na dijeti”, kaže ona.

Ključ je, prema Amer, mora naučiti jesti pravu ravnotežu hranjivih tvari-bjelančevina, vlakana i zdravih sal—kako bi dati svoje tijelo адекватнюю energiju i držati vas u potpunosti, kotor вытерпели razdoblju. Kada ste сбалансируете hranjive tvari jedete umjesto ispuniti gore na prazne ugljikohidrate ili samo протеине, možete jesti više krepki obrok koji je u dalekom vida će vam pomoći da upravljaju i izgubiti težinu. Amer nudi raditi s kvalificiranim profesionalni prehrane kako bi naučili osnove dobre hrane.

  1. Jedite više namirnica niske gustoće.

U svom članku o sitosti, ruka, rekla je da je gustoća kalorija je ključ da se osjećaju potpun bez prejedanja.

“Gustoća kalorija – to je broj kalorija po gramu hrane”, objašnjava хэнд. “Proizvodi visoke gustoće kalorija sadrže veliki broj kalorija po gramu; proizvodi s niskom gustoćom kalorija sadrže mali broj kalorija po gramu. Kada jedete previše kaloričnu proizvoda, što u konačnici troše puno kalorija, da ispunite svoj želudac. Ako ste фокусируетесь na niske kalorijske proizvodima s niskom gustoćom, možete ispuniti i manje kalorija, jer se proizvodi s niskom gustoćom sadrži mnogo više vode, što dodaje težinu i volumen za hranu, ali bez kalorija.”

Neki primjeri niske gustoće proizvodi uključuju juhu, juhe, voće, ljekovito bilje i некрахмалистые povrće.

SHARE