Rate this post

DORUČAK IDEJE ZA MRŠAVLJENJE DIJETADoručak nije samo za djecu. Iako ste vjerojatno prestali rasti, vaše tijelo se stalno ažurira, dodajući da svoju kožu, kosu i nokte, zamjenjujući stare tkanine novim, uništavanja i obnavljanjem kosti i obično, održavajući svoje tijelo u boljoj formi.

Kako se vaše tijelo što ga čini? S hranjivim tvarima hrana isporučuje. Doručak je osobito važno, jer nakon dugog noćnog spavanja u tijelu malo energije, proteina, vitamina i minerala.

Doručak aktivira metabolizam-zdrava hrana za mršavljenje

  1. Doručak-Preskakanje povezan s viškom težine

Iako je direktan utjecaj preskakanje doručka na težinu tek treba utvrditi, istraživanja pokazuju da ljudi koji preskaču doručak, veća je vjerojatnost da će imati prekomjerna tjelesna težina ili pretilost. Jedna velika studija je pokazala da skiperi doručka imali 4,5 puta više skloni biti teška, nego oni koji su jeli завтрак1. Pretilost je također bio povezan s time koliko je pojeo obrok out1, dakle, kada imate priliku učinite vaš doručak (i pripremite svoj ručak) kod kuće!

  1. Doručak pomaže uravnotežiti protein

Amerikanci dobivaju puno proteina, ali mi imaju tendenciju da jedu za večeru. Protein je neophodan za pokretanje i održavanje сухопарую mišić, ali ako ne dobijemo dovoljno proteina tokom dana, posluga u mišiće nema na maksimalna level2. I kada smo, konačno, dobili smo malo proteina za večeru, to u velikoj mjeri je izgubiti, jer tijelo može koristiti toliko mnogo za jedan put. Koristite doručak za pumpanje proteina. U jutarnji obrok uključuje jaja, mlijeko, jogurt, sir i nemasno meso.

Važnost proteina za doručak-zdrav, kako bi se izgubiti težinuVažnost proteina za doručak-zdrav, kako bi se izgubiti težinu

Još jedna prednost proteina u jutro, da je to, vjerojatno će vas sit duže, a još jedna je studija pokazala. Oni koji su jeli protein za doručak, rekao da se osjećaju zadovoljni duže od onih koji su u istoj količini proteina u drugom meals3.

  1. Doručak je pakiran s hranjivim tvarima, većina nas nije dovoljno

Pečenje i masno meso za doručak ne smatraju se, ali ako se pridržavate namirnica za doručak, kao što su cjelovite žitarice i mlijeko, voće i jogurt ili jaja i tost od cjelovitih žitarica, što je mnogo vjerojatnije da će naići na svoju dnevnu dozu potrebnu za napajanje. Oni koji skok doručak клонат imati niže razine kalcija, kalija, magnezija, fosfora i cinka, vitamina A, E, B6, C i folate4.

9 savršen doručak za mršavljenje-prehrambene svijeće za žene

  1. Hrana za doručak pomaže razine šećera i njihovo je trajanje ograničeno krvi

Malo istraživanje se da kada сухопарые, zdrave žene skočio doručak, njihova голодая šećer u krvi bio više visoka, zajedno sa svojim холестеролом, podizanje ih je rizik od kroničnih bolesti kao što мочеизнурение i srčane bolesti. Preskakanje doručka je prisilila da žena ima više tijekom dana, od kada su bili, too5.

Savjeti nutricionista-fitness recepti za mršavljenjeSavjeti nutricionista-fitness recepti za mršavljenje

  1. Preskakanje doručka nije vam uštedjeti kalorije

To se može činiti da je uklanjanje cijeli obrok bi trebao dovesti do gubitka težine, ali se čini da je suprotno je istinito. Puno изучений otkrili da oni skaču doručak клонат jesti više tijekom dana i više vjerojatno da će biti overweight ili брюзглы (pogledajte broj 1 gore). Jedno istraživanje pokazalo je da preskakanje doručka je povezana s većim rizikom od razvoja kroničnih bolesti kao što su dijabetes, metabolički sindrom i visoki krvni tlak. Bez obzira na to da li su ove bolesti rezultat dodatnu težinu, ne завтракающие eaters, obično nose ili off samog doručka, daljnja istraživanja su potrebna

 

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here