DOGAĐANJA IDEJE ZA SLIMMING DIET

DOGAĐANJA IDEJE ZA SLIMMING DIET
Rate this post

Doručak je jedan od najvažnijih obroka dana. Međutim, postoji mnogo ljudi koji imaju tendenciju smanjiti važnost žurbe. Ako radite mršavljenje, trebate platiti svu vašu pažnju jer ako ne pravilno jedete nadoknadit ćete u neko drugo doba dana i također nećete imati potrebnu energiju za svoje aktivnosti.

DOGAĐANJA IDEJE ZA SLIMMING DIET

Doručak aktivira metabolizam – zdrava prehrana za izgubiti težinu

Kako bi izgubili težinu, moramo konzumirati manje kalorija nego što svaki dan izgorimo, ali problem je u tome što ponekad metabolizam je vrlo spor i morate napraviti ogromne napore za izgubiti težinu.

Postoje namirnice koje mogu ubrzati metabolizam, povećavajući količinu trošenja kalorija čak i na odmoru. To se može dogoditi bilo zato što proizvode reakcije u tijelu koje uzrokuju njihovo konzumiranje energije ili zato što uzrokuju da tijelo ulaže puno napora da izvadi hranjive tvari, uz posljedičnu dodatnu potrošnju energije. Doručak je idealno vrijeme za konzumiranje ove namirnice koje mogu aktivirati naš metabolizam ako pratimo zdravo ishrana za izgubiti težinu.

Jedna od tih namirnica je zeleni čaj koji povećava tjelesnu temperaturu, zbog čega tijelo troši kalorije. Uzimanje na prazan želudac i bez šećera je idealan način za početak svakog dana.

Važnost proteina tijekom doručka – zdrava za izgubiti težinu

U jutrima naš organizam kontrolira kortizol, koji je odgovoran za pretvaranje proteina u energiju. Zbog toga proteini koje jedemo tijekom doručka postaju mišićna masa i energija, što nam omogućava održavanje razine glukoze i mentalne koncentracije. Još jedna prednost koja nas posebno zanima, ako pokušavamo izgubiti težinu, jest da ako ćemo doručkom doručkovati proteinom, ubrzavamo metabolizam na znatno znacajniji način nego ako ih uzmemo u neko drugo doba dana, kojim bismo izbjegli skladištenje masti.

9 savršen doručak za prehranu mršavljenja – dijeta svjetlo za žene

Već smo objasnili da je doručak jedan od najvažnijih obroka dana i još više ako želite izgubiti težinu. Ali, imate li ideju i ne znate što piti osim tosta s maslacem i kavom? Pripremili smo 9 savršenih i raznovrsnih doručaka i svjetla koji će vas animirati ujutro i pomoći vam da izgubite težinu. Idemo s njima!

JOGURT KUPA S VOĆOM I AVENA:

Pripremite zdjelu s dva jogurta 0% masti, nekoliko zobenih pahuljica i svoje omiljene sezonske voće. Izvrsno je s breskvom, mangom, jabukom, jagodama ili bilo kojom drugom koju se možete sjetiti. Možete zasladiti stevijom ili malim medom. Saciante, ukusna i vrlo hranjiva!

TORTILLA DE ACELGAS

Jaja su sjajna jer pružaju proteine ​​i vrlo su zadovoljavajući. Pripremite ih u tortili s špinom ili švicarskim bijelim šlagom i pratite ih s cjelovitim zrnjem. Ako dodate voće ili prirodni sok, imat ćete savršen doručak.

Zeleni šok

Možete kombinirati različita povrća i voće. Nudimo vam jabuku, krastavac, pregršt celera i list kupusa. Pokušajte s vlastitim kombinacijama.

INTEGRALNI TEME S AVOCADOM

Avokado je bogat bjelančevinama i iako sadrži masti, možete uzeti neke kriške na doručak. Dovršite doručak infuzijom zelenog čaja.

POTRRIDGE

Kuhajte zobene pahuljice s biljnim mlijekom, a zatim dodajte malo oraha ili malo voća. Idealno za kada nemamo vremena i ne želimo odustati od dobrog doručka.

OTKRIVANJE INTEGRALNOG KRUHA KOJI SE VODA PROIZVODA

Jaje prolazilo kroz vodu idealno je s tostom. Popratite je s obrano mlijeko ili kavu s obrano mlijeko.

JOGURT S GRANOLOM

Granola je vrlo hranjiva i također je vrlo dobra. Možete ga napraviti domaći ili kupiti u supermarketu.

TOAST S TOMATOOM I TURSKOM

Nećemo biti klasični, a mi ćemo odustati od uobičajenog doručka, ali s obnovljenim dodirom. Pokušajte s tostom od rajčice i puretine ili svježeg sira.

MAIZE INTEGRAL TORTILLA

Možete ga napuniti šunkom, sirom i špinom ili bilo kojom drugom kombinacijom koju želite. Zdravija i lakša opcija je s obranim sirovim mlijekom i to je ukusno!

9 savršen doručak za prehranu mršavljenja - dijeta svjetlo za žene

Savjeti od nutricionista – fitness recepti za gubitak težine

Takozvani fitness recepti imaju za cilj postizanje mišićne mase i gubljenja masnoća. Nutricionista vas može voditi da pripremite svoje izbornike, ali kao osnovne savjete možemo vam reći:

  • Povećajte unos proteina, osobito ujutro
  • Izaberite proteine visoke prehrambene vrijednosti i niske masnoće
  • Pijte puno vode
  • Nemojte preskočiti hranu
  • Planirajte svoje tjedne izbornike i kupujte s njima.
  • Odbaciti bezalkoholna pića i alkoholna pića
  • Možete uzeti što više infuzija koliko želite
  • Pokušajte teško jer su vaši obroci privlačni, jer na dijeti ne znači jesti loše ili neugodno!

 

SHARE