10 KLJUČI ZA POČETAK SLIMMING TRETMAN

Rate this post

Već je rečeno da svaki veliki marš započinje s prvim korakom. Prvi korak bilo kojeg dijeta mršavljenja počinje s odlukom. Ovaj je trenutak vrlo važan i zato vam dajemo niz ključeva o tome kako ga pokrenuti.

Kako započeti prehranu Postavite jasan i realan cilj

Svaka prehrana počinje odlukom. Ovaj trenutak je vrlo važno zbog snage ove odluke u velikoj mjeri ovisi o kasniji uspjeh. Dva faktora mora biti jasno kada počnete dijetu:

  • Vaši razlozi Važno je znati zašto ste to učiniti: da se osjećaju bolje, za estetiku, za zdravlje, povećati vaše samopoštovanje …
  • Vaš cilj: odlučiti koliko težine želite izgubiti.

Nakon što su jasno o svom cilju treba ga razbiti u srednje koraka. Ne zaboravite da morate biti ambiciozan, ali i realno bi vaš plan rada.

10 KLJUČI ZA POČETAK SLIMMING TRETMAN

NE opsjednite težinu. Dijeta za izgubiti težinu bez natašte

Odlučujući odluka je vrlo važno, ali ipak opsesije može biti kontraproduktivno. Jasno, morate učiniti napore, ali je također jasno da ako je vrlo restriktivna dijeta koja troše jako gladan prije ili kasnije doći će viškove i vratiti svu težinu koju je izgubio. Morate se usredotočiti na stvaranje zdravog načina života. Postoji satiating hrana s visokim prehrambene vrijednosti i omogućuju vam da izgubite težinu bez odlaska gladan.

To uključuje fizičku aktivnost u svoju dnevnu rutinu. Dijeta za izgubiti težinu

Vi imati na umu da tjelesna aktivnost je bitan dio vašeg mršavljenja režim. Sjeti se da na kraju je ravnoteža igra, ako ste uspjeli troše više energije nego što ste gutati izgubiti na težini. Ponekad nismo u mogućnosti da izgube težinu, jer naš metabolizam je usporen i moramo ići gladan postići mršavljenja. Način razbiti začarani krug je s vježbom.

Kao sve bi trebalo biti u umjerenim količinama. Vježba se može učiniti na više načina, to prilagoditi svoju rutinu koja će biti najkorisnije dnevni Žustra šetnja sat vremena možete obaviti redovito da puno sati u teretani da obavljaju samo jednom mjesečno.

Planirajte svoje obroke. Koristite metodu ploče – zdrave hrane

Planiranje je vaš sjajni saveznik. Trebali ste razmisliti o vašem tjednom izborniku kako biste bili sigurni da imate sve sastojke koji trebate kuhati pri ruci. Ako improvizirate, vrlo je vjerojatno da ćete završiti preskakanje svoje prehrane s naknadnim kajanje.

Uvijek imate zdrave hrane i ako provodite mnogo sati daleko od kuće uvijek donosite zdravi obrok, poput komada voća ili nekih orašastih plodova. Tako ćete izbjeći pad u iskušenja.

Dish metoda je još jedan od vaših velikih prijatelja koji će uspjeti u vašoj prehrani. Stavite na tanjur sve što ćete jesti, tako ćete kontrolirati količine i nećete potrošiti hranu. Zabranio je piljenje i jedući stojeći ili trčanje.

Planirajte svoje obroke. Koristite metodu ploče - zdrave hrane

Gubitak 10 kilograma u 2 mjeseca. Budite dosljedni i ustrajan sa svojim ciljem.

Kao što smo rekli na početku, vrlo je dobro postaviti ciljeve, i dugoročne i međugodišnje ciljeve. Ali također ćete morati biti fleksibilni. Vrlo je dobro da ste odlučili izgubiti 10 kg za 2 mjeseca, ali ako ga ne dobijete, ne biste trebali biti obeshrabreni. Gubitak težine ne uvijek slijedi redovnu liniju, ima vremena kad se ubrzava i drugih u kojima stagnira. Ako ispunjavate svoju prehranu i vježbanje, to je samo o biti stalna i ustrajna i postići ćete svoj cilj.

Zdrava prehrana – predodređuje potrošnju vode u usporedbi s drugim vrstama pića

Tekućine su temeljni dio kalorija koje jedemo. Mi nastojimo ne primijetiti i usredotočiti se samo na čvrste tvari, ali ako razmišljate o kavi, bezalkoholnim pićima i drugim pićima koje pijete tijekom dana i da prestanete napraviti jednostavnu količinu kalorija, možda ćete se iznenaditi vrlo neugodno. Zamjena svih pića s vodom ili infuzijama bez šećera smanjuje puno kalorija i teško ćete primijetiti razliku. Zapravo, voda i infuzije jako su zasićeni.

SHARE

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here